Real-CRM

Voordelen voor de hele organisatie

Ontdek Real-CRM

Customer Relationship Management of CRM is klantgericht ondernemen. Het principe van CRM is simpel: ken uw klanten. Real-CRM is dé oplossing voor klantgericht ondernemen.

In Real-CRM worden verkooptrajecten stap voor stap bijgehouden en nauwgezet gedocumenteerd. De status van verkoopactiviteiten van collega’s is voor iedereen in een handomdraai te achterhalen. Werkstromen informeren de medewerkers wanneer ze een volgende actie moeten ondernemen bij één van de relaties. Ook is er direct inzicht in de voorgaande correspondentie.

Real-CRM

Met Real-CRM plaatst u de klant in het centrum van uw bedrijfsprocessen. Real-CRM helpt u een duidelijk beeld te krijgen van de relatie die u heeft met uw klanten. Het creëert inzicht en (her)kent kansen.

Voordelen

  • Een centrale database voor een helikopterview op al uw relaties;
  • Verkoopkansen werkt u in Real-CRM eenvoudig bij;
  • Werkstromen informeren medewerkers over de te nemen stappen in een proces;
  • Er zijn verschillende type relaties te onderscheiden binnen Real-CRM;
  • Aan de offerte koppelt u alle bijbehorende zaken voor een snelle vindbaarheid.

Een bewezen CRM oplossing met tevreden klanten:

Meer informatie?

Wilt u een stap maken in CRM? Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek. U kunt ook in een online webinar in iets minder dan 25 minuten zien hoe u klantgericht ondernemen met Exact Synergy en Real-CRM vorm kan geven.